test banner
Veelgestelde vragen
1 Bestellen
1.1 Waar vind ik informatie over het product?

Op de pc en mobiele telefoon vind je onder elke foto belangrijke details over dit artikel. O.a. beschikbare maten, kleuren en de prijs staan hier vermeld. Voor de foto werken we regelmatig met een pop (maat 36-38) echter, in de tekst omschrijven we ook de andere beschikbare maten.

1.2 Is het mogelijk om een product te reserveren?
Ja, maar helaas niet voor wat betreft de bestellingen via de webshop. Woon je in de omgeving van een van onze winkels, dan is het mogelijk een artikel te reserveren voor maximaal 3 dagen. Binnen dit termijn is je reservering dan in de desbetreffende winkel op te halen. Onze winkels zijn gevestigd in:

Loosduinen: 070 391 05 17
Fahrenheitstraat: 070 427 17 15
Ypenburg: 070 390 74 24
Naaldwijk: 0174 23 70 51
Zoetermeer (Dorpsstraat 146): 079 316 40 84
1.3 Het product is uitverkocht , komt deze nog terug in jullie webshop?

Wij zijn niet van tevoren op de hoogte of een product nogmaals binnenkomt. We zijn namelijk afhankelijk van de leveranciers.

1.4 Hoe plaats ik een bestelling?

Klik eerst op je gewenste artikel, kies vervolgens de juiste maat en kleur en tenslotte op ‘in winkelwagen’. Wil je hierna nog een artikel toevoegen dan kan dat. Wanneer al je artikelen aan de winkelwagen zijn toegevoegd, ga dan verder naar ‘bestelling afronden’. Volg alle hier aangegeven stappen. Pas nadat de betaling is voldaan, dat is onder andere mogelijk met iDEAL, is je bestelling geplaatst.

1.5 Ik heb vorige keer een account aangemaakt maar nu kan ik niet inloggen, wat moet ik doen?

Je hebt mogelijk een verkeerd wachtwoord ingevuld. Wanneer je, nadat je dit hebt gecontroleerd, nog niet kunt inloggen kun je er voor kiezen om te klikken op ‘ verder gaan als gast’. Een uitgebreide uitleg hierover vind je onderaan de pagina BESTELLEN of open de link https://www.max15.nl/service/bestellen/

2 Verzenden
2.1 Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Wanneer een bestelling op werkdagen voor 16:00 bij ons binnen is, wordt deze nog op dezelfde dag verzonden. In dat geval wordt je bestelling gewoonlijk de volgende dag bezorgd. Een bestelling na 16:00 doorgegeven wordt door ons de volgende dag verzonden.
Bestellingen in het weekend geplaatst, worden op dinsdag thuis bezorgd. (Op maandag bezorgt PostNL niet).
2.2 Waarom heb ik nog geen bevestigingsmail ontvangen?

Na ontvangst van je bestelling versturen we direct een bevestigingsmail. Wanneer je deze niet ontvangt, controleer dan eerst je spambox. Mocht de bevestiging daar niet tussen zitten dan  is er wellicht een foutief e-mailadres ingevuld. Bij twijfel of voor andere vragen kun je ons altijd even bellen: 

06 24 92 90 21

2.3 Wat zijn de verzendkosten?

De standaard verzendkosten bedragen €5. Bestellingen van €45 en meer worden GRATIS BEZORGD.

2.4 Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja hoor! Nadat de stappen voor je bestelling zijn afgerond, klik je op ‘ander afleveradres’. Vervolgens versturen wij het pakketje naar het door jou opgegeven adres. Tevens is het mogelijk om te kiezen jouw pakketje bij een afhaalpunt van PostNL af te halen. Daar zijn geen extra kosten aan verbonden.

2.5 Kan ik mijn bestelling nog veranderen of annuleren?

Nee, als je bestelling is afgerond kun je deze niet meer veranderen, noch annuleren.

2.6 Waar blijft mijn bestelling?

Zodra wij jouw pakket hebben verstuurd ontvang je een mail waarop een track & trace nummer staat vermeld. Vul dit nummer in op de website van PostNL (www.postnl.nl) om zodoende het pakket te volgen.

2.7 Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Vooralsnog verzenden we alleen pakketjes binnen Nederland.

3 Retourneren
3.1 Hoe kan ik mijn artikel ruilen of terug sturen?

Op de pagina ‘Retourneren’ staat uitgebreid beschreven hoe het ruilen/retourneren bij MAX15  is geregeld. https://www.max15.nl/service/retourneren/

3.2 Hoe lang heb ik de tijd om het product terug te sturen?
Hiervoor heb je 14 dagen de tijd.
LET OP: De verzendkosten zijn in dat geval voor eigen rekening!
3.3 Mag ik mijn bestelling ook ruilen in één van de winkels?

Woon je in de omgeving van één van onze winkels, dan is dit inderdaad mogelijk.

Belangrijk:

- Neem altijd de aankoopfactuur mee naar de winkel. (Deze is bijgevoegd bij je bestelling).
- Je ontvangt na het retourneren in de winkel een tegoedbon. Deze is 1 jaar geldig.

In de winkel kun je ook een ander artikel  uitzoeken of ruilen, indien voorradig, voor een andere maat of kleur.
3.4 Binnen hoe veel dagen wordt het bedrag terug gestort op mijn rekening?
Binnen 7 werkdagen. Zodra wij je pakket in goede orde hebben ontvangen, wordt het bedrag direct via Mollie (Nederlandse payment service) op je rekening teruggestort.
LET OP: Het bedrag wordt terug gestort o.v.v. ‘Mollie payment service, inzake MAX15’.
Neem contact op
* Verplichte velden